יצירת לידים בלינקדאין

אם דה לינק הייתה מסעדה, יצירת לידים ולקוחות מלינקדאין הייתה מנת הדגל שלה, זאת שכולם מדברים עליה.

אז כן, אנחנו ממש טובים בזה. עד היום ניהלנו למעלה מאות קמפיינים של שיווק אישי ישיר בלינקדאין

 ויצרנו לידים מדויקים עבור הלקוחות שלנו בישראל, קנדה, ארה"ב, אנגליה ובעולם.

נכון לא מדובר בשיטפון של לידים כמו שתקבלו אולי בגוגל אבל האיכות שלהם טובה בהרבה. למה?

  1. כי לינקדאין מאפשרת לנו למצוא אותם בעזרת יותר מ- 22 פילטרים של חיפוש. או במילים אחרות – כל פגיעה בול.
  2. כי בנינו תהליך ו- 12 אסטרטגיות שונות כדי לגרום ללידים לדבר, לתקשר, להתעניין ומהר מאוד גם להפוך ללקוחות משלמים שלכם.

כל מה שאתם צריכים לעשות הוא למלא שני שאלונים קצר שיספרו לנו על קהל היעד שלכם והמסר השיווקי שלכם. 

אנחנו נכנסים לפעולה, מחפשים, מתחברים, שולחים הודעות ותיבת האינבוקס שלכם מתחילה לצפצף עם לידים שנכנסים בתדירות גבוהה.

לפני שאתם מתחילים לספור את הכסף חשוב לנו שתדעו שלא כל מוצר או שירות בלינקדאין עובד. יש גם קהלי יעד קשים שמגיבים פחות להצעות.

ההבטחה שלנו: להגיד לכם מראש  מה אנחנו מאמינים על סיכויי ההצלחה של הקמפיין שלכם כדי שתוכלו לקחת החלטה מושכלת.

איך מתחילים? אפשר להתקשר או ליצור קשר כאן בתחתית. 

אנחנו נתקשר אליכם עם הערכת גודל קהל יעד והמלצות לאסטרטגיה ייחודית שתאפשר לכם להגיע לקהל היעד בלינקדאין ולהפוך אותם ללקוחות. 

אלו שמשלמים. והרבה.

 

יצירת לידים בלינקדאין

לינקדאין נחשבת כיום לפלטפורמה הטובה והמוערכת ביותר ליצירה של לידים בצורה אורגנית ו/או ממומנת בעולמות העסקים (B2B). כיום בלינקדאין ישנם למעלה מ – 700 מיליון משתמשים. אנו מאמינים כי באמצעות ניצול נכון של הפלטפורמה אפשר להגיע אל כמות לידים אין סופית ולשדרג את העסק ו/או המוצר שלכם אלפי מונים. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של דה לינק פה לעשות לכם קצת סדר.

האם אני יכול להרים פרויקט קידום בלינקדאין לבד?

זוהי שאלת השאלות. יזמים ובעלי עסקים רבים אותם פגשנו במרוצת השנים תהו האם הם יכולים להרים פרויקט פרסום לבד בלינקדאין או שמא הם צריכים להיעזר בבעל מקצוע המתמחה בתחום. בראש ובראשונה חשוב לציין כי כל אחד יכול להרים פרויקט פרסום וקידום בלינקדאין ללא שום עזרה של בעל מקצוע המתמחה בתחום, יחד עם זאת אנו לא בטוחים אם אותו פרויקט יניב פירות או שמא יגרום לבזבוז רב של משאבים, כסף וזמן ואף לעיתים כתוצאה מ-טרגוט לא נכון של קהלי יעד ותוכן לא איכותי אף לפגוע באיכות המותג ו/או המוצר אותו אנו רוצים לקדם.

לכן אנו רואים חשיבות בעבודה יחד עם חברה המתמחה ביצירת לידים בלינקדאין לצד ניהול פרויקטים ועמודי חברה. חברה זו תדע לאפיין בצורה נכונה את הצרכים שלנו ואת המטרות שלנו תוך כדי טרגוט נכון והובלה אל קהלי יעד רלוונטיים עבורנו. כתוצאה מכך נוכל ליהנות מלידים איכותיים והחזר השקעה שלא נראה כמותו.

יצירת לידים בלינקדאין: לאילו עסקים זה מתאים?

במהלך השנים פגשנו יזמים וחברות רבות אשר תהו האם לינקדאין מהווה עבורם כר פורה לפעילות שלהם. אנו למדים כי לינקדאין הינה אחת הפלטפורמות המובילות ביותר ונחשבת לפלטפורמה הוותיקה והמוערכת ביותר בעולם העסקים והעבודה. יצירת לידים בלינקדאין הינה פעולה אשר נעשית על ידי בעל מקצוע המתמחה בתחום ומכיר את הפלטפורמה על כל צדדיה. פתרון זה מתאים לכל בעל עסק, חברה, תאגיד ואפילו יזם פרטי אשר רוצה למנף את היקפי הפעילות שלו, להגיע אל קהלי יעד חדשים ורלוונטיים וליצור לידים B2B איכותיים וממירים.

באמצעות יצירת לידים בלינקדאין יחד עם חברה המתמחה בתחום תוכלו ליהנות מROI חיובי ולהחזיר את ההשקעה שלכם בצורה מהירה ונכונה. לכן אנו למדים כי כל עסק ו/או יזם הפועל בלינקדאין ירצה ואף צריך להשתמש בלינקדאין בצורה נכונה לשם יצירת לידים.

עבודה עם חברה המתמחה בתחום: מה הם התהליכים שמתבצעים?

הבנתם את החשיבות בעבודה בלינקדאין יחד עם חברה המתמחה בתחום ואתם תוהים מה הם התהליכים שמתבצעים לשם השגת המטרות שלכם. אלו ההיבטים בהם אנו ניגע:

  • שיחת אפיון (הגיע הזמן להכיר אתם לא חושבים) – בראש ובראשונה אנו מאמינים כי המפתח להצלחה טמון בשיחת האפיון ובהיכרות שלכם עם החברה. אין תחליף אמיתי לרושם ראשוני ובשיחה זו כל אחד מהצדדים לומד להכיר אחד את השני, את המטרות ואת האגנ'דות השונות. במהלך שיחה זו אנו נבין מה הן המטרות והצרכים שלכם.
  • אופטימיזציה של פרופיל ו/או עמוד הלינקדאין שלכם – לאחר שיחת האפיון אנשי המקצוע של דה לינק יכנסו אל עמוד הלינקדאין שלכם ו/או דף הלינקדאין שלכם ויראו איך הוא נראה. בהנחה והעמוד לא יהיה מוכן לקבלת לידים ויהיו ספקות – יפעלו אנשי המקצוע של דה לינק ללא לאות על מנת להכין את הקרקע בצורה הטובה ביותר כך שהפרופיל שלכם יהיה מוכן לקבל לידים עוד היום.
  • מטרות, יעדים והגדרות – לאחר שהבנו בשיחת האפיון מה הן המטרות והצרכים שלכם אנו נרצה להוריד אותם לידי כתב וביצוע. לכן אנו נרצה לסדר את כל המטרות בצורה מרוכזת, נכונה וריאליסטית אל מול יעדים כתובים – כך נוכל לבצע את המלאכה בצורה נכונה יותר ולפשט את הדברים.מחקר קהלי יעד – לאחר שביצענו אופטימיזציה והגדרנו מטרות ויעדים הגיע הזמן למחקר קהלי יעד. אנו נחפש אודות קהלי היעד הרלוונטיים עבורכם – איפה אותם קהלים נמצאים, האם מדובר בקהלים מקומיים או שמא קהלים בינלאומיים, מה הם התפקידים של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ומה הם הצרכים שלהם – לאחר מכן נהיה חכמים יותר ונבנה תוכנית עבודה מפורטת ומסודרת לעבודה.
  • הגיע הזמן לעבוד – לאחר שיש לנו מחקר קהלי יעד מסודר הגיע הזמן לעבוד. אנשי המקצוע של דה לינק יקחו את כל המידע שיש בידיהם ויתרגמו אותו לכדי פרויקט ממיר לידים.
  • שינויים תוך כדי תנועה – תמיד צריך להיות עם יד על הדופק ואנשי המקצוע של דה לינק פתוחים לשינויים תוך כדי תנועה על מנת לנצל את התקציבים שלכם בצורה הטובה ביותר לצד עמידה במטרות אותן הגדרנו מראש.
  • דוחות מרוכזים – דה לינק יספקו עבורכם דוחות מרוכזים ומלאים לגבי כל הנעשה במהלך הפרויקט – כך תמיד תוכלו להיות עם יד על הדופק.


אמרתם לידים בלינקדאין – אמרתם דה לינק

אהבתם מה שמצאתם? תוך חמישה ימים הקמפיין שלכם כבר יכול להיות באוויר ולהתחיל ליצור לכם לידים ולקוחות.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן