יצירת לידים בלינקדאין

יצירת לידים בלינקדאין – איך עושים את זה נכון?

אם הגעתם לכאן, כנראה שאתם כבר יודעים שלינקדאין היא לא רק רשת חברתית נוספת, אלא הפלטפורמה העסקית החזקה ביותר בעולם הדיגיטל. יצירת לידים בלינקדאין הפכה לאחד הכלים המרכזיים שהעסקים כיום משתמשים בהם כדי להרחיב את מעגל הלקוחות שלהם בצורה מדויקת ויעילה. השאלה איננה רק אם כדאי להשקיע ביצירת לידים דרך לינקדאין, אלא בעיקר איך לעשות את זה בצורה מתוחכמת, אסטרטגית וחכמה שמביאה תוצאות מדידות ואמיתיות לעסק שלכם.

יצירת לידים בלינקדאין דורשת הבנה עמוקה של הפלטפורמה, זיהוי מדויק של קהלי יעד, ותוכן שמייצר עניין ומשכנע. רק כך תוכלו למנף את הפוטנציאל העצום שטמון בה ולהפוך את הלידים להזדמנויות עסקיות ממשיות.

מה זה בעצם לידים בלינקדאין?

לידים בלינקדאין הם אותם אנשי קשר מדויקים שיכולים להפוך בתוך זמן קצר ללקוחות משלמים – מנהלי רכש, יזמים, סמנכ”לי שיווק, מקבלי החלטות – כלומר האנשים שבכוחם לבחור במוצר או השירות שלכם.
בשונה מפלטפורמות אחרות, בלינקדאין קיימת היכולת להגיע בדיוק לאנשים האלה – וליצור איתם קשר עסקי ישיר ואיכותי.

הכל מתחיל מהאנשים

בתוך לינקדאין – עסקים נעשים קודם כל בין אנשים. המשמעות היא כדי לייצר לידים רלוונטיים, עליכם קודם לפתח רשת קשרים חכמה עם האנשים הנכונים. זה כולל זיהוי בעלי תפקידים רלוונטיים לארגון שלכם, במדינות ובתעשיות הנכונות.
השלב הזה הוא הבסיס לכל פעילות: בלי האנשים הנכונים, לא יהיו לכם לידים אמיתיים – גם אם תשקיעו זמן או כסף בתוכן ופרסום.

התוכן שמושך את הקהל

יש פתגם מוכר בעולם השיווק: “התוכן הוא המלך” – וזה נכון פי כמה בלינקדאין. אחרי שבניתם רשת קשרים איכותית, התוכן הוא זה שמחזק את הקשר והופך אותו להזדמנות עסקית.
התוכן חייב להיות מותאם אישית:

  • אנשי IT ירצו לשמוע על חדשנות טכנולוגית.

  • מנהלי משאבי אנוש יתעניינו בהצלחות בהטמעת עובדים ושיפור תהליכים.

  • סמנכ״לי כספים יגיבו לתכנים שמציגים ROI ברור ועלויות.

ככל שתדייקו יותר את המסר והערך שאתם נותנים, כך תפנו ישירות לכאב ולצורך של האדם שמולכם – ותקרבו אותו להפוך לליד איכותי.

יצירת לידים בלינקדאין

יצירת לידים בלינקדאין: לאילו עסקים זה מתאים?

במהלך השנים פגשנו יזמים וחברות רבות אשר תהו האם לינקדאין מהווה עבורם כר פורה לפעילות שלהם. אנו למדים כי לינקדאין הינה אחת הפלטפורמות המובילות ביותר ונחשבת לפלטפורמה הוותיקה והמוערכת ביותר בעולם העסקים והעבודה. יצירת לידים בלינקדאין הינה פעולה אשר נעשית על ידי בעל מקצוע המתמחה בתחום ומכיר את הפלטפורמה על כל צדדיה. פתרון זה מתאים לכל בעל עסק, חברה, תאגיד ואפילו יזם פרטי אשר רוצה למנף את היקפי הפעילות שלו, להגיע אל קהלי יעד חדשים ורלוונטיים וליצור לידים B2B איכותיים וממירים.

באמצעות יצירת לידים בלינקדאין יחד עם חברה המתמחה בתחום תוכלו ליהנות מROI חיובי ולהחזיר את ההשקעה שלכם בצורה מהירה ונכונה (שוב, אנחנו לא מדברים כאן על Trading robotisé (השקעות קריפטו בצרפתית או משהו מסובך מאוד)). לכן אנו למדים כי כל עסק ו/או יזם הפועל בלינקדאין ירצה ואף צריך להשתמש בלינקדאין בצורה נכונה לשם יצירת לידים.

פעילות אורגנית מול פעילות ממומנת

💡 הפעילות האורגנית – ניהול נכון של פרופיל אישי ודף חברה, העלאת תוכן עקבית, בניית מערכות יחסים ושיח מקצועי – היא הבסיס. זה דורש זמן, מחשבה והשקעה שוטפת, אבל מייצר אמון ותשתית שמחזיקה לטווח ארוך.

👆 לצד זה קיימת האפשרות של קידום ממומן בלינקדאין. היתרון כאן הוא ביכולת לבצע פילוח מדויק עד רמת התפקיד, הארגון והמיקום. כך תוכלו להציג מסר ממוקד ישירות לאנשים שאתם רוצים שיראו אותו – בלי לבזבז משאבים על קהל לא רלוונטי.

שילוב מנצח ליצירת לידים

המפתח האמיתי להצלחה נמצא בשילוב בין התשתית האורגנית לבין הקידום הממומן:

  • הפעילות האורגנית מייצרת אמון ובונה מותג לטווח הרחוק.

  • הפרסום הממומן מספק קיצור דרך ליצירת חשיפה רחבה ומדויקת בזמן קצר.

ביחד שני הערוצים האלה משמשים כלי עוצמתי ליצירת לידים איכותיים בלינקדאין – כאלה שיכולים להפוך במהירות להזדמנויות עסקיות אמיתיות.

עבודה עם חברה המתמחה בתחום: מה הם התהליכים שמתבצעים?

הבנתם את החשיבות בעבודה בלינקדאין יחד עם חברה המתמחה בתחום ואתם תוהים מה הם התהליכים שמתבצעים לשם השגת המטרות שלכם. אלו ההיבטים בהם אנו ניגע:

  • שיחת אפיון (הגיע הזמן להכיר אתם לא חושבים) – בראש ובראשונה אנו מאמינים כי המפתח להצלחה טמון בשיחת האפיון ובהיכרות שלכם עם החברה. אין תחליף אמיתי לרושם ראשוני ובשיחה זו כל אחד מהצדדים לומד להכיר אחד את השני, את המטרות ואת האגנ’דות השונות. במהלך שיחה זו אנו נבין מה הן המטרות והצרכים שלכם.
  • אופטימיזציה של פרופיל ו/או עמוד הלינקדאין שלכם – לאחר שיחת האפיון אנשי המקצוע של דה לינק יכנסו אל עמוד הלינקדאין שלכם ו/או דף הלינקדאין שלכם ויראו איך הוא נראה. בהנחה והעמוד לא יהיה מוכן לקבלת לידים ויהיו ספקות – יפעלו אנשי המקצוע של דה לינק ללא לאות על מנת להכין את הקרקע בצורה הטובה ביותר כך שהפרופיל שלכם יהיה מוכן לקבל לידים עוד היום.
  • מטרות, יעדים והגדרות – לאחר שהבנו בשיחת האפיון מה הן המטרות והצרכים שלכם אנו נרצה להוריד אותם לידי כתב וביצוע. לכן אנו נרצה לסדר את כל המטרות בצורה מרוכזת, נכונה וריאליסטית אל מול יעדים כתובים – כך נוכל לבצע את המלאכה בצורה נכונה יותר ולפשט את הדברים.מחקר קהלי יעד – לאחר שביצענו אופטימיזציה והגדרנו מטרות ויעדים הגיע הזמן למחקר קהלי יעד. אנו נחפש אודות קהלי היעד הרלוונטיים עבורכם – איפה אותם קהלים נמצאים, האם מדובר בקהלים מקומיים או שמא קהלים בינלאומיים, מה הם התפקידים של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ומה הם הצרכים שלהם – לאחר מכן נהיה חכמים יותר ונבנה תוכנית עבודה מפורטת ומסודרת לעבודה.
  • הגיע הזמן לעבוד – לאחר שיש לנו מחקר קהלי יעד מסודר הגיע הזמן לעבוד. אנשי המקצוע של דה לינק יקחו את כל המידע שיש בידיהם ויתרגמו אותו לכדי פרויקט ממיר לידים.
  • שינויים תוך כדי תנועה – תמיד צריך להיות עם יד על הדופק ואנשי המקצוע של דה לינק פתוחים לשינויים תוך כדי תנועה על מנת לנצל את התקציבים שלכם בצורה הטובה ביותר לצד עמידה במטרות אותן הגדרנו מראש.
  • דוחות מרוכזים – דה לינק יספקו עבורכם דוחות מרוכזים ומלאים לגבי כל הנעשה במהלך הפרויקט – כך תמיד תוכלו להיות עם יד על הדופק.

לסיכום

יצירת לידים בלינקדאין היא לא עניין של מזל – אלא שילוב של אסטרטגיה, תכנון ותוכן חכם. כשהכול מתחבר – פרופיל אישי חזק, קהילת קשרים נכונה, תכנים מותאמים ופרסום ממומן מדויק – התוצאה היא זרם עקבי של לידים איכותיים שמקדמים את העסק שלך קדימה.

רוצים להתחיל לייצר לידים בלינקדאין בצורה חכמה ומדויקת?
נשמח ללוות אתכם, לבנות אסטרטגיה מותאמת אישית ולעזור לכם להפוך את לינקדאין למכונה משומנת ליצירת לידים רלוונטיים.

אמרתם לידים בלינקדאין – אמרתם דה לינק

Summary
Article Name
יצירת לידים בלינקדאין – איך עושים את זה נכון?
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן