קורס לינקדאין למגייסים

לינקדאין הינה רשת חברתית מקצועית המונה למעלה מ – 700 מיליון משתמשים כאשר למעלה מ -2 מיליון מהם ישראלים. בלינקדאין תוכלו למצוא מגוון רחב של עסקים, יזמים, הזדמנויות עסקיות, מחפשי משרות ומועמדים פוטנציאליים לתפקידים בארגון שלכם. גיוס בלינקדאין צריך להתבצע בצורה מקצועית, בדיוק לשם כך עולה הצורך בקורס לינקדאין למגייסים אשר יעזור לכם לשפר את יכולות הגיוס שלכם אלפי מונים. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של דה לינק פה בשבילכם.

קורס לינקדאין לגיוס עובדים: למי זה מתאים?

במרוצת השנים פגשנו עשרות ימזים, בעלי עסקים וחברות אשר תהו האם קורס לינקדאין לגיוס עובדים מתאים עבורם. אנו מאמינים כי חומר הגלם הטוב ביותר של כל עסק הוא העובדים שנמצאים בו. לפעמים עסקים רבים מקבלים את הרושם שמערך הגיוס שלהם עובד בצורה לא הכי טובה, אמנם מצליחים לגייס ולאייש משרות אך לא מגיעים האנשים הנכונים. כאשר אנחנו מוצאים את האנשים הנכונים עושה רושם שהם פאסיביים ואינם רוצים לזוז מהעמדה בה הם נמצאים בחברה שלהם – לכל דבר יש פתרון.

קורס לינקדאין לגיוס עובדים הינו קורס המתאים לכל בעל עסק, יזם, מחלקת משאבי אנוש ו/או ארגון אשר רוצה לקדם את תהליכי הגיוס בעסק שלו ולגייס אנשים איכותיים ומקצועיים ככל האפשר לתפקידים שונים – החל מתפקידים ראשוניים ועד תפקידים ניהוליים בדרגות בכירות.

קורס לינקדאין למגייסים

קורס לינקדאין למשאבי אנוש: הקניית ארסנל כלים לצד אסטרטגיה

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של חברות ונותני שירות המעבירים קורס לינקדאין למשאבי אנוש, יחד עם זאת אנו מאמינים כי קורס לינקדאין למשאבי אנוש הוא הרבה יותר מקורס רגיל ומטרתו להקנות ארסנל של כלים ואסטרטגיה ברורה – כך שלאחר הקורס יוכלו צוותי משאבי האנוש של החברה לעבוד ללא לאות לשם השגת המטרות העסקיות. בדיוק לשם כך סוכנות הדיגיטל דה לינק המתמחה בלינקדאין בנתה סדנת לינקדאין לגיוס עובדים אשר תעזור לכם להגיע בצורה איכותית ונכונה אל מועמדים מובילים, תלמד אתכם איך לפנות אליהם בצורה שתתפוס את תשומת ליבם ובאילו אסטרטגיות תוכן לעבוד. שילוב של קורס לינקדאין למשאבי אנוש המשלב בין ארסנל כלים איכותי לבין אסטרטגיה תהיה הבחירה הטובה ביותר עבור העסק שלכם.

מה הם הדברים הנלמדים במסגרת קורס לינקדאין למגייסים?

קורס לינקדאין למגייסים הפך בשנים האחרונות לבחירתם הטבעית של אלפי חברות וארגונים המעוניינים לשפר אלפי מונים את הגיוס העסקי שלהם. כמו כן אנו רואים גם מגייסים מעולמות הפרילנס אשר בוחרים לקחת קורסים אלו. במהלך קורס לינקדאין למגייסים לומדים מגוון רחב של דברים אשר עוזרים למגייסים להתמודד עם האלגוריתם, מנועי החיפוש של הרשת ואף גם עם המתמודדים הרלוונטיים בצורה נכונה וחכמה.

במהלך הקורס אתם תלמדו את התורה השלמה שעומדת מאחורי גיוס ברשת הלינקדאין, איך תוכלו לבנות פרופיל לינקדאין מקצועי אשר יעזור לכם למשוך פניות ואף להיראות בצורה איכותית יותר כבעלי מקצוע המובילים בתחום אל מול מחפשי עבודה ובעלי תפקידים בחברות. כמו כן אתם תלמדו איך להשתמש בצורה נכונה בהגדרות של מנועי החיפוש, אינטגרציות ואטומציות, עבודה עם חשבון ייעודי למגייסים (Linkedin Recuiter), בחינת דפי נחיתה, כלים ייעודים לשם הגדלת הדאטה, יצירת אסטרטגיה ממותגת מטרה, מיתוג והגברה של נוכחות החברה, בניית גאנט ייעודי למועמדים, הגברת נוכחות החברה ומיתוגה ברשת העסקית, איך לאתר קבוצות מקצועיות, איך לפעול בהן, היכן תוכלו לפרסם משרות בצורה איכותית ונכונה ולהגיע אל בעלי המקצוע אותם אתם מחפשים.

כמו כן במהלך הקורס תלמדו סודות פסיכולוגיים ומקצועיים להשמה ואיתור של עובדים מקצועיים, חיפושים מורכבים, שימוש בגוגל ובכלים נוספים לשם הגעה אל פרופילים בלינקדאין, ניהול שיחה איכותית ונכונה לשם הנעת מועמדים פאסיביים שאינם מחפשים עבודה כרגע להבין מה הם היתרונות בעבודה איתכם ולמה כדאי להם לעשות אולי "סוויץ" קטן בראש ואף תעזור לכם להגיע אל בעלי מקצוע במשרות ניהוליות.

באמצעות קורס לינקדאין למגייסים אתם יכולים לשפר אלפי מונים את יכולות הגיוס שלכם בפלטפורמה, להבין מה עומד מאחורי כל דבר ואף לשפר את יכולות התקשורת והגיוס שלכם במהלך שיחה עם מועמד רלוונטי.

סדנת לינקדאין לגיוס עובדים: החשיבות בעבודה עם חברה המתמחה בתחום

סדנת לינקדאין לגיוס עובדים איננה סדנה רגילה, מטרת הסדנה היא לייעל את התהליכים העסקיים אצלכם בחברה בדגש על תהליכי גיוס נכונים וחכמים. לכן אנו רואים חשיבות בעבודה עם חברה המתמחה בתחום אשר לינקדאין הוא עיקר עיסוקה. חברה בעלת ניסיון בתחום תדע איך לגשת בצורה נכונה אל המלאכה, לפרק את הפעולות השונות לגורמים ולתת לכם מעטפת מלאה תחת קורת גג אחת.

איך לבחור חברה לשם קורס לינקדאין למגייסים?

הבנתם את החשיבות בעבודה עם חברה המתמחה בתחום לשם לקיחת קורס לינקדאין למגייסים. יחד עם זאת מחיפוש קטן במנועי החיפוש ואפילו בלינקדאין עצמה אנו מאמינים שנתקלתם בעשרות חברות ונותני שירות המציעים שירותים אלו. מתוך כך עסקים, יזמים ומגייסים רבים תוהים – "איך אוכל לבחור את החברה הטובה ביותר עבורי לשם לקיחת הקורס?" ריכזנו עבורכם מספר נקודות שיעזרו לכם לבחור את החברה הטובה ביותר עבורכם:

  • ניסיון לצד ותק – אנו נרצה לבדוק שהחברה ו/או נותן השירות איתו אנו עובדים הינו בעל ניסיון לצד ותק בעולמות הפרסום והשיווק בדגש על לינקדאין ומלאכת הגיוס. ככל שנעבוד עם בעל מקצוע בעל ניסיון ו-ותק בתחום כך נוכל ליהנות ממגוון רחב של יתרונות רבים, תובנות וכלים אותם צבר בעל המקצוע במרוצת השנים.
  • מוניטין – אין מן הנמנע כי בעל מקצוע ו/או חברה בעלת ניסיון לצד ותק בתחום צברה לעצמה גם מוניטין. אנו נרצה לעבוד עם חברה בעלת מוניטין חיובי בעולמות הלינקדאין – מוניטין זה יעיד לא מעט על פועלה ועל טיבה.
  • תחום התמחות עיקרי – כיום אנו רואים מגוון רחב של חברות דיגיטל אשר נותנות מעטפת מלאה במגוון רחב של תחומים בעולמות הדיגיטל. אנו חייבים לציין כי לינקדאין שונה במהותה מכל פלטפורמה אחרת שאתם מכירים ולכן אנו נרצה לעבוד אך ורק עם חברה אשר ממקמת את הפלטפורמה בראש סדר העדיפויות שלה וזהו תחום העיסוק העיקרי והיחיד שלה.
  • חוג לקוחות – אנו מאמינים שחוג לקוחות של חברה יכול להסביר ולתת לנו לא מעט מידע על החברה עצמה על איכותה ועל טיבה. אנו נרצה לעבוד עם חברה אשר ליוותה במרוצת השנים עשרות ואף מאות לקוחות מתחומים שונים בדגש על ליווי בעולמות הגיוס – כך נוכל לדעת שהגענו למקום הנכון עבורנו.
  • ליווי מקיף ומלא – השירות מטעם החברה לא צריך להיפסק ברגע שסיימתם את הסדנא, הלכה למעשה שם הוא רק מתחיל. אנו נרצה לעבוד עם חברה אשר תספק לנו ליווי מקיף ומלא, תענה לשאלות שונות ותכווין אותנו גם כאשר אנחנו משתמשים בפרקטיקה שלמדנו בקורס במהלך תהליכי הגיוס השונים שלנו.

אמרתם קורס לינקדאין למגייסים  – אמרתם דה לינק

סוכנות דה לינק הינה אחת מן סוכנות הדיגיטל המובילות בישראל ומתמחה בפלטפורמת לינקדאין. החברה העבירה במרוצת השנים מאות קורסים ותהליכי ליווי אישיים לארגונים, חברות, מגייסים ומחלקות משאבי אנוש. החברה פיתחה שיטה וכלים ייחודיים אשר יעזרו לכם להגיע אל מועמדים פוטנציאליים ומדויקים במינימום זמן.

בעשור האחרון ליוותה החברה למעלה מ – 700 חברות שונות במגוון רחב של תחומים ועזרה להם כל הדרך למיתוג נכון, איכותי וליווי מקיף בעולמות הלינקדאין. החברה מתמחה בעולמות הגיוס בלינקדאין ומזמינה אתכם להצטרף אל חוג לקוחותיה.

בחירה נכונה היא בחירה בדה לינק.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן