אם אתם יודעים בדיוק מי צריך לראות את המסר שלכם – אנחנו נדע בדיוק איך להגיע אליו דרך קידום ממומן בלינקדאין.
הכח של מערכת הפרסום בלינקדאין טמון במידע האדיר שהמשתמשים ברשת משתפים על עצמם:
מיקום, תפקיד, חברה, תעשיה, שנות ותק, כישורים, מוסדות לימוד ואפילו אנשי קשר של קשרים מסויימים הם רק חלק קטן מאפשרויות המיקוד שעומדות לרשותנו.
תוסיפו לכך מגוון של מודעות טקסט, תוכן מקודם, מודעות לידים ואפילו אימייל ממומן לקהל יעד מדוייק ויש לכם את נוסחה מנצחת לשיווק הכי מדוייק.
לפחות הכי מדוייק שאנחנו מכירים.
ואנחנו מכירים ממש במדויק.
אנחנו יודעים לבנות לכם קמפיין ממומן בלינקדאין מא' ועד ת' בצורה הטובה והנכונה ביותר וזה כולל
פיתוח קריאטיבי, קופירייטנג ליצירת מסר שיווקי, תכנים ויזואלים, יעדים רלוונטיים ושאפתניים, אופטימיזציה של המרות
ומעקב מדוקדק אחרי כל דולר שמושקע בפרסום כדי לוודא שמפיקים ממנו את המירב.
אז במקום להתעכב עם קידום העסק צרפו אלינו וביחד נשיג תוצאות שגם אתם לא תאימנו שזה אמיתי, צרו איתנו קשר או חייגו אלינו 054-3262562 ונתחיל מיד
לינקדאין הינה זירת המסחר והעסקים הגדולה ביותר בעולם לדעתם של רבים. בלינקדאין נכון להיום רשומים למעלה מ – 700 מיליון משתמשים אשר מוגדרים כמשתמשים – "חמים" בעולם העסקים. רוב המשתמשים יגיעו מן עולמות הטכנולוגיה, העסקים, היזמות, הפיננסים ואף מפירמות מובילות במקצועות שונים ומגוונים ברחבי העולם ורובם בעלי מצב סוציואקונומי גבוה. באמצעות קידום בלינקדאין אנו יכולים לקדם את המוצר שלנו ולהגיע אל קהלים איכותיים. מדובר בזירה הטובה ביותר לשם יצירת לידים ומכירות B2B. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות קידום בלינקדאין – בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של דה לינק פה לעשות לכם סדר.
למה שנבחר דווקא בלינקדאין?
אנו מאמינים שאתם לא פה במקרה, גם אתם יודעים שלינקדאין נחשבת כיום הפלטפורמה הטובה ביותר ליצירת שתפ"ים עסקים ויצירת הזדמנויות. בניגוד אל ערוצי הפרסום והשיווק האחרים בלינקדאין אנו יכולים ליזום, לשלוט ואף לכוון בבקרה מלאה אל האנשים אליהם אנו נרצה להגיע ומתי אנו נרצה להגיע אליהם. באמצעות הפלטפורמה אנו יכולים להגיע אל קהלים חדשים, לייצר לידים איכותיים וליצור את ה-"המותג" שתמיד חלמנו.
קידום ממומן בלינקדאין: האם ניתן לעשות זאת לבד?
קידום ממומן בלינקדאין הפך לביטוי שגור ולבחירתם הטבעית של אלפי בעלי עסקים, חברות ויזמים ברחבי העולם. הפלטפורמה הינה פלטפורמה חינמית אשר מהווה כר פורה למיליוני עסקים ברחבי העולם, מכאן נובעת השאלה – האם ניתן לבצע קידום ממומן בלינקדאין לבד או שמא אנחנו צריכים להיעזר בבעל מקצוע?
הלכה למעשה כל אחד יכול לבצע פעילויות פרסומיות וממומנות בלינקדאין לבד ללא שום עזרה של בעל מקצוע, ממש כמו שתוכלי לבצע את הפעולות האלו בקידום אורגני בגוגל, קידום ממומן בגוגל ו/או ברשתות החברתיות השונות. במרוצת השנים פגשנו יזמים ובעלי עסקים רבים אשר בחרו לבצע את המלאכה לבד ללא שום ניסיון בעולמות הפרסום ובלינקדאין בפרט – כתוצאה מכך אותם אנשים הפסידו זמן רב, כסף ומשאבים רבים אותם יכלו להשקיע בפיתוח עסקי של החברה.
לכן ההמלצה הרווחת היא לפנות אל חברה ו/או בעל מקצוע המתמחה בתחום אשר יעזור לכם לאפיין יחד איתכם את הצרכים שלכם ויעלה אתכם על דרך המלך.
מהי הפלטפורמה בה אנו מקדמים בצורה ממומנת בלינקדאין?
אנו מאמינים שאת הפלטפורמות לפרסום בפייסבוק, גוגל ואפילו באינסטגרם אתם כבר מכירים. יחד עם זאת לינקדאין נראית כמו עולם חדש ומוזר עבור אלפי בעלי עסקים ויזמים המעוניינים לבצע דריסת רגל ראשונית ולקדם את עצמם ו/או את המוצרים שלהם. אנו למדים כי פרסום ממומן בלינקדאין עובד על גבי ממשק ייעודי של לינקדאין בשם – LinkedIn Campaign Manager.
ממשק זה נחשב לממשק רספונסיבי ויעיל אשר נותן לנו את האפשרות ליצור מגוון רחב של קמפיינים מתוך מגוון רחב של אפשרויות מודעה רלוונטיות. לינקדאין השקיעו משאבים רבים על מנת להפוך ממשק זה לממשק יעיל איכותי ואם אתם שואלים אותנו מדובר בממשק המותאם בצורה מושלמת ליזמים ועסקים המעוניינים ביצירת קשרים לצד מכירות B2B. באמצעות ממשק זה אנו יכולים לפלח ולטרגט קהלי יעד לפי גילאים, מיקומים ברחבי הארץ ובעולם ואף לפי עיסוק ומספר שנות בעיסוק. כך נוכל לטרגט בצורה מושלמת את הלקוחות הפוטנציאליים ביותר עבורנו.
מדובר באחד מן היתרונות המטורפים שיש ללינקדאין על גבי כל רשת חברתית ו/או אפיק פרסומי אחר. מאחר ואנחנו יכולים לטרגט לפי תפקידים בחברה – לצורך העניין נוכל לטרגט ישירות אל HR בלבד, מנהלי פרויקטיים, סמנכל"ים בחברה וכן הלאה.
קידום בלינקדאין: סוגי מודעות
לינקדאין הינה כבר מזמן לא רק רשת חברתית אלא זירת עסקים ומסחר אשר הפכה כבר מזמן לביטוי שגור ולבחירתם הטבעית של מיליוני יזמים, חברות ובעלי עסקים ברחבי העולם. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של אפשרויות פרסום בלינקדאין המוצעות למפרסמים. בין האפשרויות אנו רואים:
- מודעות לידים (PPC) – אלו המודעות המוכרות לנו ביותר, בעיקר מן הרשתות החברתיות האחרות. במודעות אלו אנו יוצרים מודעה ממומנת כאשר בעת הקלקה על המודעה יפתח טופס ייעודי ו/או אתר נחיתה בו יוכלו לקוחותיכם הפוטנציאליים להשאיר פרטים במתכונת – Pay Per Click.
- סרטון – בלינקדאין תוכלו לקדם סרטונים שפרסמתם, ניתן לקדם סרטונים מתוך סרטון קיים ולעיתים אף קישורים חיצוניים. אנו ממליצים להיעזר בחברה המתמחה בתחום לפני שימוש באפיק פרסומי זה.
- מודעות תוכן – מודעות תוכן הינן מודעות בהן אנו רושמים תוכן מסוים – תוכן פרסומי ו/או תוכן שנותן ערך לקורא. במהלך המודעה אנו מפנים אל דף נחיתה ייעודי מחוץ ללינקדאין או לקישור פנימי בתוך לינקדאין.
- מודעות טקסט – מודעות טקסט כשמן כן הן הינן מודעות טקסט אשר יופיעו ברוב המקרים בצד הפיד שלכם, אלו לא יקבלו יחס כמו שאר המודעות מאחר ואינן "תופסות את העין" אך יכולות להתאים למקרים מסוימים.
החשיבות בעבודה עם חברה המתמחה בעולמות הקידום
כפי שכבר הצלחתם להבין אנו רואים חשיבות רבה בעבודה עם חברה המתמחה בעולמות הקידום ככלל ובקידום ממומן בלינקדאין בפרט. חברה זו תהיה חברה בעלת ניסיון לצד ותק בתחום ותדע איך לגשת אל המלאכה בצורה נכונה, חכמה ויעילה על מנת לשרת את האינטרסים שלנו ולהוביל אותנו אל הלקוחות הטובים ביותר לצרכים שלנו. עבודה עם חברה ללא ניסיון ומוניטין בעולמות הקידום ובפרט בלינקדאין יכולה להסב עבורכם עוגמת נפש רבה בדמות – הקצאת משאבים שלא לצורך, זמן, וכסף רב. לכן אנו ממליצים לכם לבדוק כי החברה איתה אתם עובדים הינה בעלת ניסיון ומוניטין בתחום.
דרך עבודה עם חברה המתמחה בתחום אנו יכולים לקחת את המוצר ו/או הדף העסקי שלנו ולמקסם אותו ככל האפשר תוך כדי שאנחנו יוצרים מגוון רב של לידים המותאמים עבור הצרכים שלנו ויעזרו לנו לקדם את המוצר שלנו אלפי מונים.
שיווק ממומן בלינקדאין: לאילו עסקים זה מתאים?
שיווק ממומן בלינקדאין הינו שם כולל למגוון רחב של פעולות הנעשות לשם קידום המוצר, החברה ו/או הדף העסקי שלכם על גבי פלטפורמת לינקדאין. אנו למדים כי פרסום ממומן בלינקדאין מתאים לכל בעל עסק, חברה ויזם אשר רוצים להגיע אל קהלים חדשים, להתקדם ולהתפתח. ניתן למצוא בלינקדאין מגוון רחב של קהלים ועסקים – החל מקהל מן עולמות הגיוס (HR), דרך חברות טכנולוגיה, דיגיטל, הייטק, עסקים המתמחים בb2b, פירמות עורכי דין ורואי חשבון והרשימה כמובן עוד ארוכה.
לינקדאין מאז ומתמיד נחשבה למעין מפגש "נטוורקינג" אחד גדול המתבצע און-ליין. כך שמרבית המשתמשים בלינקדאין מחפשים אחר הזדמנויות, שיתופי פעולה ותמיד יהיו בעד להשקיע במשהו טוב וענייני – לכן אין מן הנמנע שמלאכת שיווק ממומן בלינקדאין מתאימה פשוט לכל עסק, אך יש לעשות זאת בהתאמה אל סוג העסק ואל צרכיו.
התוכן הוא המלך – יצירת תוכן ענייני וקולע
התוכן הוא המלך אך ללא ספק לינקדאין היא המלכה ואנו צריכים למצוא את האיזון המושלם כך שהמלך יגיע לליבה של המלכה פעם אחר פעם. לכן אנו מפצירים בכם לשים דגש אמיתי בכל מה שקשור לעולמות התוכן בפרופיל ו/או בעמוד העסקי שלכם. כאשר אתם ניגשים אל כתיבת מודעה ממומנת ו/או אל אפיק שיווק אחר בו תבחרו בלינקדאין עליכם ליצור תוכן ענייני וקולע.
אנו נרצה לאפיין את הלקוחות שלנו ואת הצרכים שלנו, האם מדובר בלקוחות אשר מחפשים תוכן רב ואינפורמטיבי או שמא אנו נצטרך להסתפק במסר קצר וקולע אותו נוכל להעביר במספר קטן של פסקאות ולאחר מכן להפנות אל עמוד ייעודי למתעניינים.
יצירת תוכן איננה מלאכה פשוטה וטומנת בחובה לא מעט אתגרים לצד היכרות עם עולמות הפסיכולוגיה וחווית המשתמש. לכן בהנחה ואין בחברה שלכם מישהו המומחה להתעסק עם תוכן אנו מציעים לכם לעבוד אך ורק עם חברה המתמחה בתחום אשר תוכל לספק עבורכם מעטפת מלאה גם בעולמות הפרסום וגם בעולמות התכנון – כך תוכלו לגרום שוב למלכה להתעניין במלך.