קורס לינקדאין למחפשי עבודה

לינקדאין מהווה את זירת העסקים הגדולה ביותר בארץ ובעולם, לכן אין מן הנמנע שאנו נרצה למתג את עצמנו ואת הפרופיל שלנו בצורה מקצועית כאשר אנחנו מחפשים עבודה. באמצעות קורס לינקדאין אנו נוכל לעזור למגייסים למצוא אותנו בקלות, ליצור קשרים אשר ישרתו אותנו לאורך כל הקריירה וליצור מיתוג נכון ואיכותי. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות קורס לינקדאין למחפשי עבודה – בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של דה לינק פה לעשות לכם סדר. 

קורס לינקדאין למחפשי עבודה: למי זה מתאים?

שמעתם לאחרונה על קורס לינקדאין למחפשי עבודה שקולגה מן התחום לקח ולאחר שצללתם לתחום גיליתם כי ישנם לא מעט חברות ואף נותני שירות בתחום המעבירים קורסים למחפשי עבודה בלינקדאין הכוללים מגוון רחב של היבטים אשר יעזרו לכם להציג את עצמכם בצורה איכותית ולהגיע אל המעסיק הטוב ביותר עבורכם. יחד עם זאת אנו למדים כי מחפשי עבודה רבים תוהים למי קורס זה הלכה למעשה מתאים.

  • מחפשי עבודה – אנו למדים כי קורס זה מתאים למחפשי עבודה המעוניינים לקבל כלים וידע בכל הקשור לעבודה נכונה בפלטפורמת לינקדאין, באיתור המשרה הבאה שלהם ואיך לגשת אל הראיון בצורה נכונה וחכמה.
  • יועצי קריירה – במרוצת השנים יועצי קריירה רבים הבינו את החשיבות בעבודה בפלטפורמת לינקדאין ועובדים ללא לאות על מנת ללמוד את הפלטפורמה על כל צדדיה. לאחר מכן יועצי הקריירה יודעים איך לגשת בצורה נכונה אל המלאכה, לעזור ללקוחות שלהם ולכוון אותם להצלחה בלינקדאין לצד היכולת לאיתור הזדמנויות נכונות והכשרת מועמדים לעבודה נכונה בפלטפורמה.
  • הגדלת חשיפה ומיתוג נכון של הפרופיל הפרטי ו/או העסקי – כרגע אתם לא מחפשים עבודה אך אף אחד לא יודע מי יהיה מחר בבוקר. אנו מאמינים כי ישנה השפעה רבה של פרופיל הלינקדאין שלכם על מעסיקים פוטנציאליים. לכן באמצעות קורס זה תקבלו ארסנל רב של כלים באמצעותו תדעו איך לתפעל את הלינקדאין שלכם בצורה נכונה, להגדיל את החשיפה שלכם ואף להתחיל לקבל הצעות שלא נגמרות ממגייסים קיימים. (גם כאשר אתם לא מחפשים עבודה כלל).
קורס לינקדאין למחפשי עבודה

קורס לינקדאין למחפשי עבודה: הקניית ארסנל כלים בעולמות הגיוס

סדנת לינקדאין לחיפוש עבודה הפכה בשנים האחרונות לביטוי שגור ולבחירתם הטבעית של מאות אלפי ישראלים ברחבי הארץ אשר הבינו את החשיבות בניהול נכון של פרופיל לינקדאין בעולמות הגיוס. כפי שכבר הצלחתם להבין אנו רואים מגוון רחב של אנשים אשר לוקחים קורסים אלו במטרה למקסם ככל האפשר את פרופיל הלינקדאין שלהם – מחפשי עבודה, יועצי קריירה, משאבי אנוש של חברות (אשר מנסות להבין את הפסיכולוגיה מאחורי עולם הגיוס) ואף בעלי מקצוע אשר אינם מחפשים כרגע משרה חדשה אך כן פנויים להזדמנויות עתידיות.

במהלך הקורס אתם תלמדו ללא לאות את התורה השלמה שעומדת מאחורי עולם הגיוס, הקידום והשיווק בפלטפורמת לינקדאין. לקיחת קורס מחברה המתמחה בתחום יעזור לכם לשפר אלפי מונים את הפרופיל העסקי שלכם ולהגיע אל קהלים ומגייסים שלא חשבתם שתגיעו אליהם לפני.

במהלך הקורס אנו נגע במגוון רחב של דברים – החל ממבוא ללינקדאין ומה עומד מאחורי הפלטפורמה המובילה בעולם ביצירת הזדמנויות ומציאת עבודה בעולם העסקי, איך מבצעים תהליך השמה בצורה נכונה ואיך משתמשים בלינקדאין לשם השגת מטרות אלו, בניית פרופיל לינקדאין מקצועי ואיכותי שתופס את העין של כל מגייס, בניית SEO ואופטימיזציה נכונה לפרופיל שלכם תוך כדי שימוש נכון במילות מפתח רלוונטיות.

כמו כן אתם תלמדו איך לבנות רשת קשרים איכותית אשר תעזור לכם במהלך חיפוש משרה ואף תשרת אתכם בעתיד במשרות ו/או בשיתופי פעולה עתידיים בהם תרצו לקחת חלק. כמו כן, אתם תלמדו להכיר את מנגנון החיפוש המתקדם של לינקדאין על כל סוגיו, כל המקומות לאיתור משרות בלינקדאין, שימוש נכון ברשת לשם שיפור הסיכויים לקבלת הצעות באופן שוטף והגעה לראיונות עבודה.

לצד כל אלו אתם תקבלו ארסנל רחב של כלים פסיכולוגיים ומקצועיים בכל הקשור להשמה נכונה וחיפוש עבודה – כלים אלו יעזרו לכם לגשת בצורה נכונה אל המלאכה וישאירו אתכם עם ערך מוסף רב.

סדנת לינקדאין לחיפוש עבודה – החשיבות בעבודה עם חברה המתמחה בתחום

סדנת לינקדאין לחיפוש עבודה הינה סדנה מקצועית אשר תפקידה לשפר את היכולות שלכם בפלטפורמה אלפי מונים תוך כדי שאתם מבינים את עולמות הגיוס בצורה נכונה ומקצועית. מדובר בסדנה שאיננה סדנה רגילה, מטרת הסדנה היא לייעל ככל האפשר את התהליכים העסקיים והאישיים שלכם תוך כדי הבנת המנגנון על כל צדדיו. לכן אנו רואים חשיבות בעבודה עם חברה מתמחה בתחום אשר לינקדאין הינו עיקר עיסוקה. חברה בעלת ניסיון, לצד ותק ומוניטין בתחום תדע איך לגשת בצורה נכונה אל הסדנה והמלאכה, תעזור לנו להתאים את הפרופיל שלנו בהתאמה אישית לנישה בה אנו נמצאים, לפרק את הפעולות השונות לגורמים ואף תתן עבורנו מעטפת מלאה תחת קורת גג אחת.

בחירת חברה לשם קורס לינקדאין למחפשי עבודה: איך לעשות זאת בצורה נכונה?

לאחר שהבנתם את החשיבות בעבודה עם חברה המתמחה בלינקדאין אתם לבטח תוהים איך תוכלו לבחור את החברה הטובה ביותר עבורכם. ריכזנו עבורכם מספר נקודות שיעזרו לכם לבחור את החברה הטובה ביותר עבורכם:

  • המשולש הקדוש: ניסיון, ותק ומוניטין – אחד הדברים הראשונים אליהם אנו נרצה לשים לב הוא "המשולש הקדוש". אותו משולש מדבר על חברה בעלת ניסיון לצד ותק ומוניטין בעולמות הלינקדאין. חברה זו תדע איך לגשת בצורה נכונה ואיכותית אל המלאכה. כמו כן הניסיון ו-הותק שצברה החברה במשך השנים תתן לכם את האפשרות ליהנות ממגוון רחב של כלים ותובנות אותן צברה במרוצת השנים.
  • לינקדאין כתחום עיסוק עיקרי – אנו נרצה לעבוד עם חברה אשר מתעסקת בלינקדאין כתחום עיסוק עיקרי ואין זה עיסוק צדדי שלה – כך נוכל לדעת שהיא נותנת את המאה אחוז שלה ועובדת ללא לאות על מנת להישאר תמיד בקדמת הבמה בלינקדאין.
  • חוג לקוחות – חוג הלקוחות של החברה מעיד לא מעט עליה, על טיבה ועל איכותה. אנו נרצה לעבוד עם חברה בעלת חוג לקוחות איכותי וגדול – כך נוכל לדעת שאנחנו בידיים טובות.
  • ליווי מקיף ומלא – אנו נרצה לעבוד עם חברה אשר מספקת לנו ליווי מקיף ומלא וזמינה עבורנו לכל שאלה במהלך הסדנא וגם לאחר ממנה לשם יישום נכון ואיכותי של התכנים הנלמדו בסדנא.

"האם מדובר בקורס המתאים אך ורק לאנשי הייטק?"

במרוצת השנים פגשנו אנשי מקצוע מסקטורים נרחבים אשר נטו לחשוב כי לינקדאין הינה פלטפורמה המיועדת בעיקרה לאנשי הייטק. אנו למדים כי כל חברות ההייטק, הטכנולוגיה והסטארטאפ בישראל ובעולם מבינים את החשיבות בשימוש נכון בפלטפורמה לשם מציאת עובדים. יחד עם זאת חשוב לציין כי נכון לכתיבת שורות אלו ישנם למעלה מ – 800 מיליון משתמשים בלינקדאין בכל רחבי העולם. אנו רואים חברות ועסקים מתחומים רבים ונרחבים, לאו דווקא מעולמות ההיי-טק אשר מחפשים אנשי מקצוע. לכן אנו למדים כי קורס זה מתאים לכל מחפש עבודה המעוניין להגיע אל מעסיקים נכונים ואיכותיים דרך הפלטפורמה.

אמרתם קורס לינקדאין למחפשי עבודה – אמרתם דה לינק

אם חיפשתם אחר קורס לינקדאין למחפשי עבודה הרי לכם שהגעתם למקום הנכון עבורכם. חברת דה לינק הינה אחת מן החברות וסוכנויות הדיגיטל המובילות בישראל ומתעסקת בפלטפורמת לינקדאין כעיקר עיסוקה. החברה במרוצת השנים לקחה חלק במגוון רחב של סדנאות למגייסים, בעלי חברות וגם למחפשי עבודה ופיתחה כלים ושיטות ייחודיות אשר יעזרו למועמדים להגיע אל המעסיקים הנכונים בצורה חכמה ומדויקת ובמינימום זמן.

בעשור האחרון חברת דה לינק ליוותה למעלה מ – 700 עסקים וחברות ברחבי הארץ לצד אלפי מחפשי עבודה במגוון רחב של תחומים ועזרה להם כל הדרך למציאת עובדים ומעסיקים לצד כל הדרך למיתוג נכון, איכותי וליווי מקיף בעולמות הלינקדאין. אנו מזמינים אתכם להצטרף אל חוג לקוחותינו ולבחור נכון.

בוחרים נכון – בוחרים דה לינק.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן