מומחה לינקדאין לעסקים וחברות

מומחה לינקדאין

בלינקדאין ישנו פרדוקס מסוים. למרות שכל אחד כמעט שמע עליה, רק מעטים בארץ באמת שולטים בה כמו שצריך. למרות שהיא לא "מדברת" עברית, היא מתאימה גם לכאן, לארץ. לא צריך לפחד מכך שזו רשת חברתית באנגלית. בעזרת מומחה לינקדאין תוכלו ללמוד כיצד להפוך אותה למכרה של זהב. חיפשתם מומחה? תכירו את עמית איריץ, מחברת השיווק והפרסום הדיגיטלית, דה לינק. סוכנות פרסום שמדברת "לינקדאינית" באופן שוטפת.

מהו הרקע והניסיון של מומחה לינקדאין

עמית איריץ נמצא בזירה הדיגיטלית כבר עשרים שנה. לאחר היכרות מעמיקה עם כל שיטות הקידום ברשת, עם פייסבוק וגוגל ודומיהם, החליט להתמקד בשנים האחרונות בלינקדאין. עבור לקוחותיו, הוא מייצר ערך בהשגת לידים טובים יותר, בשיפור הביצועים העסקיים, שיפור המכירות ושירות לעסקים (B2B), שדרוג דפים עסקיים בלינדקאין ועוד.

אילו תוצאות מומחה לינקדאין מביא לכם?

  • פתיחת או שדרוג פרופיל עסקי שמעורר זרם נכנס של לידים.
  • השגת פגישות אונליין ואפליין, עם בעלי תפקידים ומקבלי החלטות.
  • יצירת עניין בתכנים מקוונים ולא מקוונים, כדוגמת סרטוני תדמית, וובינרים.
  • יצירת קשרים עם גורמים בחו"ל, שאין שום דרך להגיע אליהם, זולת לינקדאין.
  • שדרוג מערך המכירות, על בסיס לידים חזקים. כלומר, אחוז הסגירות הופך להרבה יותר גבוה.

בנוסף, חברת דה לינק תוכל לספק לכם הדרכות בתחום זה, תוכל לבנות לכם דף חברה ופרופיל מדוגם, שמשדר מקצועיות ויוזמה. ואפשר גם לרתום שיטה מנצחת, של קידום ממומן בדגש על לינקדאין.

בשורה התחתונה, החתירה למטרה מאוד קלה להגדרה – זו הרשת העסקית שתוכלו להפוך למקור יציב ואיכותי לזרם מזומנים. במקום לרדוף אחרי לקוחות, הלידים יגיעו אליכם בכמות שלא נתקלתם בה ויותר מזה – באיכות שלא הכרתם. יותר עסקאות שנסגרות, יותר מכירות, יותר פעילות.

מומחה לינקדאין
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן