ניהול עמוד לינקדאין ברמה מקצועית

לינקדאין, הרשת החברתית העסקית, הולכת ומתחזקת גם בארץ. כן, למרות שהיא באנגלית (ויש אומרים, דווקא בגלל השפה). פשוט מאוד להקים עמוד לינקדאין ולהתחיל לחפש שם הזדמנויות עסקיות וקשרים עסקיים. אבל למעשה, פתיחת פרופיל עסקי מייצג ומוצלח באמת וגם ניהול עמוד לינקדאין מקצועי במיוחד, זה לא דבר ששולפים מהשרוול. רוצים באמת להפוך את הרשת הזאת למקור לקידום עסקי? חברת דה לינק, שמתמחה בהשגת לידים מעולים וניהול עמודים, עם כמה דגשים מרתקים.

הבסיס לניהול עמודי לינקדאין

טכנית, ממש קל להקים עמוד לינקדאין. אבל לפני שרצים לשם, אנו קודם כל לומדים בדיוק מה אתם צריכים. איך העסק שלכם פועל, מי הלקוחות הטבעיים שלכם, אילו לקוחות יכולים לעניין אתכם הלאה. הגדרה נכונה של קהל המטרה, רק לאחר מכן נכון לבנות בהתאם את העמוד העסקי ואת הפרופיל העסקי.

עמוד עסקי ודפים חזקים

פרופיל ודף חברה איכותיים, חזקים, שעובדים, עוזרים לכם להגיע וליצור חיבורים עסקיים. עמוד מנוהל היטב מביא לכם זרם של מתעניינים ולידים. הנראות המקצועית והעובדה שמבינים מי אתם ומה אתם, בשניות, יוצר ערך מוסף שלא קיים בדפים פשוטים, שלא מתנהלים כראוי. לצד ניהול עמוד לינקדאין, ניתן לחזק את התוצאות על ידי הפצת תכנים, בערוצי לינקדאין שונים, ניתן ליצור קמפיין ממומן, שמשיג הרבה תוצאות, ומהר.

השורה התחתונה של ניהול העמוד

כשאתם מנהלים את העסק שלכם או מובילים יזמות חדשה, זמנכם יקר. אתם צריכים מישהו שמבין את השורה התחתונה, שמעבר לעמוד המנוהל שלכם. השורה התחתונה היא בקיצור לידים. ולא רשימה של פניות שרובן לא נסגרות ולא הולכות לשום מקום. דה לינק מתמחים ביצירת זרם של לקוחות, לרבות עסקיים (B2B), שמגיע אליכם. פניות שנסגרות לעסקאות מניבות. זרם יציב של הכנסות.

ניהול עמוד לינקדאין

לינקדאין הינה הזירה המרכזית כיום למציאת עבודה, מציאת לקוחות B2B ויצירת שתפ"ים מקומיים ובינלאומיים עם קולגות וחברות שונות. יחד עם זאת לא כולם יודעים לנהל את עצמם ולנצל את הפלטפורמה כמו שצריך – כאן מתעורר הצורך בחברה המתמחה במלאכת ניהול עמוד לינקדאין. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות, בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של דה – לינק פה לעשות לכם מעט סדר.

ניהול חשבון לינקדאין – האם ניתן לעשות זאת לבד?

במרוצת השנים פגשנו אנשים רבים לצד יזמים ועסקים אשר תהו האם הם יכולים לנהל את חשבון הלינקדאין שלהם לבד או שמא עליהם לפנות אל חברה המתמחה במלאכה. הלכה למעשה כל אחד יכול לנהל את חשבון הלינקדאין שלנו וניתן למצוא היום באינטרנט כמאות מדריכים במגוון שפות לשימוש נכון בלינקדאין.

יחד עם זאת, אנו מאמינים כי שימוש נכון בלינקדאין יכול לשדרג אלפי מונים את העמוד העסקי שלכם, להוביל לכדי שיתופי פעולה שלא חשבתם עליהם בעבר ולהפוך למכונת לידים B2B. אנו רואים חשיבות בעבודה עם חברה המתמחה במלאכת ניהול חשבון לינקדאין אשר תעזור לכם לעבור את כל האתגרים והמהמורות בדרך תוך כדי שהיא בונה תוכנית עבודה מפורטת ומסודרת עבורכם ברשת החברתית.

ניהול פרופיל לינקדאין: התוכן הוא המלך

אנו מאמינים שיצא לכם לשמוע את המשפט הזה לא פעם, תוכן הוא המלך ולינקדאין במקרה הזה היא המלכה. אנו מאמינים כי תוכן טוב ואיכותי מהווה הנקודה הראשונה, נקודת החוזקה ונקודת התורפה של כל אסטרטגיה ו/או פעולות שיווק אותה אנו נעשה. תוכן הוא כל דבר – הוא יכול להיות פוסט שנעלה, הודעה שנשלח אל לקוח פוטנציאלי, מאמרים ו/או תכנים אינפורמטיביים שנמצאים בעמוד שלנו ו/או באתר האינטרנט המקושר אל העמוד שלנו ועוד.

עלינו להעביר את התוכן בצורה מסודרת, נכונה ואיכותית – לכן אם אין אדם בארגון שלכם המתמחה בכתיבת תוכן אין מן הנמנע שתרצו לעבוד עם בעל מקצוע המתמחה בעולמות התוכן ובלינקדאין בפרט אשר יהיה שם לעשות לכם מעט סדר. חשוב לציין שהתוכן הוא חלון הראווה שלכם אל מול הלקוחות שלכם ותופס חלק לא קטן בבחירותיו העתידיות של הלקוח הפוטנציאלי שלכם.

ניהול עמוד לינקדאין לעסקים: לאיזה עסקים זה מתאים?

לינקדאין בשנים האחרונות עשתה מהפכה והפכה לקונצנזוס בקרב בעלי מקצוע, יזמים וחברות טכנולוגיה רבות. בעלי עסקים ויזמים רבים רוצים לבצע את דריסת הרגל הראשונית שלהם ותוהים האם ניהול עמוד לינקדאין לעסקים מתאים עבורם. אנו למדים כי לינקדאין הינה אחת מן הרשתות החברתיות הגדולות בעולם ונחשבת לרשת הגדולה בעולם בעולמות הנטוורקינג העסקי והעבודה. אנו מאמינים כי כל חברה אשר רוצה לקדם את עצמה במערכת, ליצור שיתופי פעולה מקומיים ובינלאומיים, למצוא את העובדים הנכונים ולטרגט את קהלי היעד שלה בצורה מקצועית צריכה להשתמש בשירות ניהול עמוד לינקדאין לעסקים.

אמרתם ניהול חשבון לינקדאין – אמרתם דה לינק

דה לינק הוקמה במטרה לעזור לעסקים להגיע אל קהלים עסקיים מקומיים ובינלאומיים אליהם לא יכלה להגיע בעבר. באמצעות ניהול חשבון לינקדאין המתבצע בצורה נכונה, חכמה ויצירתית אנו פועלים ללא לאות על מנת לפתוח לך דלתות אל מול בעלי תפקידים בארץ ובחו"ל תוך כדי ייצור לידים עסקיים באסטרטגיית עבודה מדויקת וברורה שמביאה תוצאות.

דה לינק נחשבת לסוכנות הפרסום המתמחה בלינקדאין המובילה בישראל ובאמצעות שיטה ייחודית שפיתחה היא משלבת בין מגוון רחב של כלים מתוך ומחוץ לינקדאין על מנת להוביל אתכם להצלחה עסקית ואל לקוחות איכותיים ומדויקים עבורכם במינימום זמן.

החברה ליוותה מעל ל – 700 חברות והפכה לביטוי שגור בעולמות הפרסום.

אנו מזמינים אתכם לבחור נכון – זה הזמן לבחור דה לינק.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן