לינקדאין למתחילים

מדריך לינקדאין

לינקדאין נחשבת לרשת חברתית ייחודית. זו לא רשת שנועדה לטפח קשרים חברתיים סתמיים או לשתף סרטונים משעשעים. עמית איריץ, שמנהל סוכנות פרסום בעל ממוחיות מיוחדת בקידום עסקי באמצעות הרשת העסקית הזאת, מגיש – לינקדאין מדריך מקוצר למתחילים.

כך מגיעים לנקודות ההשפעה

על מנת לקבל הסבר מפורט לגבי איך פותחים פרופיל לינדקדין או איך מחזקים נראות של דף עסקי, צריכים לקרוא לינקדאין מדריך מפורט יותר או להשתתף בהדרכה ליזמים, אנשי עסקים או מנהלים. כאן נדגיש את עיקרי הדברים שיעשו סדר:
  • למה לינקדאין – מפני שזאת רשת שמיועדת לצרכים עסקיים, לקידום בעלי מקצועות בכירים, מנהלים, אנשי שיווק ועסקים. אפשר להפיק ממנה פגישות, לידים, שיתופי פעולה, קשרים ועוד.
  • פרופיל לניקדאין שבונים בצורה נכונה משיג תוצאה חזקה במיוחד. משום שהוא למעשה עוזר ליצור קשרים ממוקדים, עם בעלי השפעה. מנהלי תפעול, מנהלי רכש, ובקיצור, בכירים בעולם העסקי.
  • חיזוק B2B – זו הרשת הנכונה ביותר לבצע חיזוק של העסק, על בסיס פניה ללקוחות עסקיים.
  • הזרמת לידים, מרחבי העולם – בעזרת שימוש נכון בלינקדאין, אפשר להפוך אותו למקור מספק ביותר של לידים. ואפשר להבטיח כי אלה יהיו לידים איכותיים במיוחד, עם שיעורי סגירה והמרה שלא קיימים בשום ערוץ אחר.
  • ניתן לשלב כלים חכמים, לזיהוי עסקים רלוונטיים לשיתופי פעולה, ליצירת עניין בקרב מובילי דעה עסקיים. אפשר להיעזר בקידום ממומן, פרסום מודעות בלינקדאין, ואמצעים נוספים להשגת פגישות און ליין ואופליין.

עמית איריץ מסוכנות הפרסום דה לינק משיג תוצאות מזה שנים בכל מה שקשור עם דיגיטל וקידום מקוון. בשנים האחרונות הסוכנות מתמקדת בכל הרמות של לינקדאין. בנוסף, מחבר הדרכות ייעודיות לעסקים ובניית אסטרטגיות שיווק מניעות מהלכים מוטי תוצאה, ברשת העסקית החזקה בעולם.

לינקדאין מדריך

לינקדאין בשנים האחרונות הפכה לאחד מן כלי המפתח החשובים והאינטגרליים ביותר ביצירת פעילות עסקי ותעסוקתית ברשת. באמצעות לינקדאין תוכלו להגיע אל מגוון רחב של קולגות, עמיתים, לקוחות פוטנציאליים ומעסיקים. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות הפלטפורמה ששיגעה את זירת העסקים בעולם – בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של דה לינק פה לעשות לכם קצת סדר.

עושים מעט סדר: לינקדאין

לינקדאין ו/או (LinkedIn) הינה רשת חברתית עסקית מקצועית אשר מהווה זירת נטוורקינג למגוון רחב של בעלי עסקים, יזמים ומחפשי עבודה ברחבי העולם. באמצעות רשת חברתית זו ניתן ליצור חיבורים עסקיים וקשרים מקצועיים לאורך כל הגלובוס. כיום ניתן למצוא ברשת החברתית למעלה מ – 800 מיליון משתמשים כאשר בישראל המספר עומד על קרוב ל – 2 מיליון משתמשים.

ממש כמו ברשתות חברתיות אחרות גם ברשת זו תוכלו לבדל את עצמכם מן שאר המשתמשים יחד עם פתיחת פרופיל אישי ו/או עסקי המותאם עבורכם – תוכלו להעלות תמונות, סרטונים ותכנים אינפורמטיביים בכך להעלות את החשיפה ולהגיע אל לקוחות ו/או מעסיקים פוטנציאליים.

בלינקדאין אנו פחות נרצה לשתף את החיים הפרטיים שלנו אלא אך ורק לתת נופך מקצועי לדברים שאנחנו עושים מאחר והמטרה בלינקדאין ברורה מאוד – יצירת הזדמנויות, חיבורים ושיתופי פעולה עסקיים והעשרת הידע המקצועי.

למי הפלטפורמה מתאימה?

לינקדאין הפכה כבר מזמן לביטוי שגור בעולם העסקים. זוהי אחת מן השאלות הנשאלות ביותר, אנשים רבים נוטים לחשוב כי פלטפורמה זו מיועדת אך ורק לאנשי הייטק אך זוהי טעות משוללת מן היסוד. כיום בפלטפורמה אנו רואים מגוון רחב של עסקים, חברות, יזמים ועובדים בנישות נרחבות. אנו למדים כי לינקדאין מתאים לאנשים רבים, ביניהם אנו נראה: מעסיקים, מחפשי עבודה בתחומים שונים, עסקים המעוניינים ליצור שיתופי פעולה וקשרים מקצועיים, אנשים המעוניינים ליצור הזדמנויות, אנשי עסקים, יזמים, משפיענים, סטודנטים אשר רוצים להכין כר פורה לפני כניסה אל שוק העבודה, עובדים מעולמות הטכנולוגיה וההיי-טק, אנשי מכירות ושיווק, משרדי עורכי דין ורואי חשבון והרשימה כמובן עוד ארוכה.

בשורה התחתונה אנו מבינים שלינקדאין הינה הפלטפורמה המובילה ביותר לשם יצירת שיתופי פעולה עסקיים ולשם קידום הקריירה שלכם אלפי מונים – אין ספק שבחירה ברשת החברתית הזו בעולם העסקי יכולה להוביל אתכם רחוק.

מה העלות של שימוש בפלטפורמת לינקדאין?

כיום לינקדאין מונה כ – 800 מיליון משתמשים מקצועיים ברחבי העולם. כיום ניתן להירשם אל הפלטפורמה בצורה חינמית כאשר מרבית הפיצ'רים והפונקציות בפלטפורמה ללא עלות כלל. יחד עם זאת לינקדאין מציעה מגוון רחב של מסלולים המיועדים למעסיקים, אנשי מכירות, אנשי משאבי אנוש וגם למחפשי עבודה. פיצ'רים אלו נועדו להרחיב את אפשרויות החיפוש, לסנן בצורה מקצועית יותר לקוחות ועובדים ואף לשלוח הודעות לאנשים אשר לא נמצאים בנטוורקינג האישי שלכם.

יחד עם זאת, אנו למדים כי רוב המשתמשים אינם רואים צורך בשימוש באחד מן המסלולים האלו מאחר והאפשרויות החינמיות הן די והותר – מכך אנו מסיקים שהחשבון הוא חינמי לכל דבר ועניין.

זמן לשכוח מהעברית – אנגלית היא השפה הרשמית בלינקדאין

גם אם עברית היא שפת האם שלכם וגם אם רוב הלקוחות שלכם דוברי השפה העברית אנו למדים כי הפלטפורמה הינה פלטפורמה מקצועית לכל דבר ועניין, כתוצאה מכך ישנו "חוק לא כתוב" בו מנהלים את מרבית האינטראקציות בפלטפורמה באנגלית. את פרופיל הלינקדאין שלנו אנו נרצה לכתוב באנגלית מאחר ועברית אינה מתממשקת בצורה טובה ברשת החברתית. כמו כן באמצעות לינקדאין אנו יכולים להגיע אל עשרות ואף מאות שיתופי פעולה בינלאומיים – לכן אין מן הנמנע שנרצה להנגיש את המידע שלנו באנגלית.

במרוצת השנים ראינו ישראלים רבים בעלי ניסיון תעסוקתי כביר הנרשמים אל לינקדאין, פותחים פרופיל מקצועי באנגלית אך יחד עם זאת מאחר וזוהי לא שפת העם שלהם ניתן לראות לא מעט שגיאות תחביר וכתיב – אלו יכולים להוות עבורם מכשול אל מול מגייסי כוח אדם, לקוחות פוטנציאליים וביצירת קשרים עם עמיתים מן העולם. לכן אנו נרצה להקפיד על כתיבה מקצועית ככל האפשר באנגלית, לכן אם יש ספק אנו מציעים לכם לבדוק עם חבר דובר השפה האם הטקסט קריא וללא שום שגיאות ו/או לפנות אל בעל מקצוע המתמחה בתחום אשר יעזור לכם לנסח את הפוסט ו/או את קורות החיים שלכם בצורה טובה יותר.

לינקדאין למתחילים – שלבים בפתיחת חשבון

כאשר אנחנו ניגשים אל פתיחת החשבון הרשמי שלנו אנו נראה מגוון רחב של פעולות וסקשנים אליהם אנו נצטרך להתייחס. ביניהם אנו נראה:

  • כותרת – אלו למעשה 2 השורות הראשונות שרואים שמחפשים אודותיכם במנועי החיפוש ושורות אלו מהוות חלק אינטגרלי ובלתי נמנע מן הזהות שלכם ברשת. אנו נרצה לרשום תוכן תמציתי ויצירתי ואף לשלב מילות מפתח בהתאמה אישית אל המקצוע ו/או אל הדברים שאנחנו מבצעים. לינקדאין עובדת ללא לאות לשם סריקת מילות מפתח לכן הימנעו ככל הניתן מתיאור לא מובן של התפקיד שלכם וללא מילות מפתח. אנו נרצה לרשום אך ורק דברים מקצועיים כך נוכל לסייע ללינקדאין להבין בדיוק מה אנחנו עושים.
  • שם – אנו לא נרצה להתחכם בשום צורה, השתמשו בשמכם המלא באנגלית והימנעו ככל הניתן מכינויים.
  • תמונת פרופיל – התמונה אותה תבחרו מהווה חלק חשוב בבניית הפרופיל שלכם. עליכם לזכור שרוב האנשים יסיקו את חוות דעתם הראשונית עליכם בפלטפורמה מהסתכלות על התמונה שלכם (לצד נתונים נוספים שתוסיפו). לכן פרופילים ללא תמונה ו/או עם תמונה לא מקצועית מהווים נורה אדומה ויכולים לפגוע בכם אלפי מונים. אנו ממליצים לעלות תמונה מכנס מקצועי ו/או תמונת פנים איכותית שלכם על גבי רקע לבן.
  • Summary (סיפור חיים) – אחרי טרגוט נכון של מילות מפתח בכותרת ובחירה של תמונת פרופיל מנצחת הגעתם אל שלב הסיקור. בשלב זה תוכלו לספר את כל המידע הרלוונטי אודותיכם – מניין הגעתם לתחום שאתם נמצאים בו היום, היכן רכשתם השכלה, מאיפה אתם. אנו נרצה בשלב זה לרשום על עצמנו ככל האפשר בצורה תמציתית ומקצועית – נוכל לשלב בין נתונים ופרטיים טכניים לבין סיפורים מן החיים האישיים שלנו, על הניסיון ועל התוכניות העתידיות שלנו. אלו יעזרו למי שמגיע לפרופיל שלנו להבין יותר אודותינו, כמו כן לינקדאין תסרוק את הפרופיל שלנו ותדע להתאים אותנו אל האנשים הנכונים ביותר עבורנו – מילות מפתח זה שם המשחק גם פה.
  • URL לינקדאין נותנת לכל משתמש אצלה כתובת עמוד ייעודית. יחד עם זאת, יש באפשרותכם לערוך את כתובת העמוד בפלטפורמה – אנו נרצה לערוך את שם העמוד לשם קליט (עדיפות לשם שלנו) כך נוכל ליצור קישור פחות מסורבל, קריא ולהנגיש את עצמנו אל קהלים רחבים נוספים.
  • ניסיון – אחרי הכל לינקדאין הינה רשת חברתית המתעסקת בזירת העסקים, לכן אין מן הנמנע שנרצה להשקיע לא מעט זמן ומידע בסקשיין זה. אנו נרצה לפרט על הניסיון המקצועי שלנו, היסטוריית העבודה שלנו – לרבות התפקידים בהם לקחנו חלק, פרטי המעסיק והזמנים שעבדנו בהם. כמו כן נוכל בכל אחד מן מקומות העבודה להוסיף סיכום קצר מטעמנו על ההישגים ותחומי האחריות בחברה. באותה נשימה תוכלו להוסיף מכתב המלצה בקובץ ייעודי לכל אחד מן המקומות שעבדתם בהם.
  • השכלה – חינוך הוא חלק בלתי נפרד מן החיים שלנו – אנו נרצה לפרט על ההשכלה שלנו. החל מבתי ספר בהם למדנו, שנות שירות, צבא ומסלולים אקדמיים.
  • תחומי עניין ומיומנויות – בשלב הזה תוכלו לרכז את כל תחומי העניין שלכם (רצוי בזירה העסקית, אך גם זה מקום לביטוי עבורכם כדי שיכירו אתכם יותר טוב) לצד כל המיומנויות העסקיות שלכם. כך תוכלו להגדיל בצורה משמעותית את החשיפה האורגנית שלכם, את האמינות שלכם ולהגיע אל קהלים איכותיים.

החשיבות בעבודה עם חברה המתמחה בלינקדאין למתחילים

לינקדאין הינה הפלטפורמה המובילה ביותר בעולם העסקים היום, פתיחת פרופיל לינקדאין ומיתוג ראשוני איננה מלאכה פשוטה וטומנת בחובה לא מעט אתגרים. אם אתם מעסיקים, יזמים, אנשי עסקים ואפילו אנשים פרטיים המעוניינים במציאת עבודה – אין מן הנמנע שתרצו לעבוד עם חברה המתמחה בלינקדאין. חברה זו תדע לאפיין יחד איתכם את הצרכים שלכם, לבנות איתכם את פרופיל הלינקדאין המושלם ולצייד אתכם בארסנל כלים לדרך שיעזור לכם להוציא את המקסימום מן הפרופיל האישי שלכם ויוביל אתכם כל הדרך להצלחה בפלטפורמה.

אמרתם לינקדאין למתחילים – אמרתם דה לינק

דה לינק הוקמה במטרה לעזור לעסקים להגיע אל קהל עסקי רחב הרבה יותר. החברה מתמחה ביצירת הזדמנויות ודלתות מול בעלי תפקידים בארץ ובחו"ל ועוזרת לכם לייצר חשיפה ולידים עסקיים בתהליך עבודה מדויק, ברור וענייני.

דה לינק הינה הסוכנות המובילה בישראל בלינקדאין וזהו עיקר עיסוקה, במרוצת השנים החברה פיתחה שיטה לצד שימוש בכלים ייחודים אשר עוזרים לכם להגיע אל מעסיקים פוטנציאליים, עובדים, לקוחות ושיתופי פעולה עסקיים בדיוק מרבי.

אנו מזמינים אתכם לבחור נכון – אנו מזמינים אתכם לבחור דה לינק.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן