לינקדאין מדריך – כך מגיעים לנקודות ההשפעה

לינקדאין נחשבת לרשת חברתית ייחודית. זו לא רשת שנועדה לטפח קשרים חברתיים סתמיים או לשתף סרטונים משעשעים. עמית איריץ, שמנהל סוכנות פרסום בעל ממוחיות מיוחדת בקידום עסקי באמצעות הרשת העסקית הזאת, מגיש – לינקדאין מדריך מקוצר למתחילים.

כך מגיעים לנקודות ההשפעה

על מנת לקבל הסבר מפורט לגבי איך פותחים פרופיל לינדקדין או איך מחזקים נראות של דף עסקי, צריכים לקרוא לינקדאין מדריך מפורט יותר או להשתתף בהדרכה ליזמים, אנשי עסקים או מנהלים. כאן נדגיש את עיקרי הדברים שיעשו סדר:

  • למה לינקדאין – מפני שזאת רשת שמיועדת לצרכים עסקיים, לקידום בעלי מקצועות בכירים, מנהלים, אנשי שיווק ועסקים. אפשר להפיק ממנה פגישות, לידים, שיתופי פעולה, קשרים ועוד.
  • פרופיל לניקדאין שבונים בצורה נכונה משיג תוצאה חזקה במיוחד. משום שהוא למעשה עוזר ליצור קשרים ממוקדים, עם בעלי השפעה. מנהלי תפעול, מנהלי רכש, ובקיצור, בכירים בעולם העסקי.
  • חיזוק B2B – זו הרשת הנכונה ביותר לבצע חיזוק של העסק, על בסיס פניה ללקוחות עסקיים.
  • הזרמת לידים, מרחבי העולם – בעזרת שימוש נכון בלינקדאין, אפשר להפוך אותו למקור מספק ביותר של לידים. ואפשר להבטיח כי אלה יהיו לידים איכותיים במיוחד, עם שיעורי סגירה והמרה שלא קיימים בשום ערוץ אחר.
  • ניתן לשלב כלים חכמים, לזיהוי עסקים רלוונטיים לשיתופי פעולה, ליצירת עניין בקרב מובילי דעה עסקיים. אפשר להיעזר בקידום ממומן, פרסום מודעות בלינקדאין, ואמצעים נוספים להשגת פגישות און ליין ואופליין.

עמית איריץ מסוכנות הפרסום דה לינק משיג תוצאות מזה שנים בכל מה שקשור עם דיגיטל וקידום מקוון. בשנים האחרונות הסוכנות מתמקדת בכל הרמות של לינקדאין. בנוסף, מחבר הדרכות ייעודיות לעסקים ובניית אסטרטגיות שיווק מניעות מהלכים מוטי תוצאה, ברשת העסקית החזקה בעולם.

לינקדאין מדריך
Call Now Button
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן